E-kirjakokoelmamme sen kun karttuvat – EBSCOn Academic Collection hankittu!

This post is also available in: englanti ruotsi

EBSCOn Academic Collection -kokoelma, joka oli alkusyksystä koekäytössä, on nyt hankittu. Sen kautta on tarjolla yli 130 000 kirjaa.

Kirjoja ei ole vielä saatu luetteloitua HELKAan. Kokoelmaan voi kuitenkin tutustua selaamalla valikoimia aiheen mukaan tai tekemällä hakuja. Aiheenmukaiset kategoriat ovat varsin suuria (teoksia on tuhansia). Selattaessa uusimmat teokset tulevat esiin ensimmäisinä.

Kirjoja on kaikkien kampusten tieteenaloilta, eniten kuitenkin Keskustakampuksen. Niitä voi lukea online-tilassa tai ladata mukaan omalle laitteelleen. Ohjeita EBSCOn e-kirjojen käyttöön löydät E-kirjaoppaastamme.

Kirjat ovat käytettävissä yliopiston verkossa. Muut kuin yliopistolaiset pääsevät tutustumaan niihin kirjaston tiloissa.