Euroopan historiaa kahdessa e-kirjapaketissa – Brill-koekäyttö (30.11. asti)

This post is also available in: englanti

European History and Culture E-Books Collection 1 ja  2 -paketit tarjoavat kirjallisuutta historian, arkeologian, tieteenhistorian, kulttuuri-  ja aatehistorian aloilta keskiajalta uudelle ajalle.

European History and Culture E-Books Collection 1 sisältää kirjallisuutta seuraavilta  aihealueilta: keskiajan historia ja arkeologia, Keski- ja Itä-Euroopan historia, Pohjois-Euroopan historia, Välimeren maiden historia, juutalaisten historia, keskiajan filosofia, aatehistoria ja tieteen historia.

European History and Culture E-Books Collection 2 -kokoelman kirjat käsittelevät varhaisen uuden ajan historiaa, uuden ajan historiaa, maailman historia, Keski- ja Itä-Euroopan historiaa, Atlantin historiaa, juutalaisten historiaa, kirkkohistoriaa uskonpuhdistuksen historiaa, aatehistoriaa, tieteenhistoriaa, kirjahistoriaa, sodankäynnin historiaa.

Kirjat ovat käytettävissä yliopiston verkossa. Muut kuin yliopistolaiset voivat tutustua niihin Kansalliskirjastossa tai Helsingin yliopiston kirjaston eri toimipisteissä.

Tutustu ja anna palautetta: kk-tietopalvelu[at]helsinki.fi