Maailman ensimmäinen vertaisarvioitu videolehti – nyt Terkko Navigatorissa

Journal of Visualized Experiments, JoVE on ensimmäinen vertaisarvioitu lääketieteen, biologian ja kemian videolehti. Terkon asiakkaana käytössäsi on nyt tämä huippumielenkiintoinen, viimeisimpiin innovaatioihin keskittynyt julkaisu. Tällä hetkellä palvelusta löytyy tuhansia videoita ja joka kuukausi tulee kymmeniä uusia. Kaikki JoVEn artikkeliviitteet löytyvät myös PubMedista ja Scopuksesta.

• All JoVE articles are indexed in subject-relevant indexing sites, including PubMed/MEDLINE, SciFinder and Scopus
  • Publishing in JoVE allows authors to dynamically present their methods, data analyses and results clearly, accurately, and professionally with the guidance of JoVE‘s professional videographers and editors
  • JoVE has published thousands of video articles from top research institutions around the world.

Tutustu jo tänään!

Helsingin yliopiston ja HYKSin artikkelit tilatuissa aihealueissa.

Seuraa JoVEn uusimpia videoita Terkko Navigatorin sivun kautta: