Terkon ammattilaiset palvelevat myös Terkko Navigatorissa

Terkko Navigator on lääketieteen ainutlaatuinen palvelu, jossa integroidaan kaikki kirjaston tarjoamat aineistot yhdeksi helposti käytettäväksi tietopalveluksi. Rekisteröityneillä käyttäjillä on lisäksi mahdollisuus räätälöidä oma kirjasto kokonaispalvelun sisälle. Lyhyessä ajassa Terkko Navigator on saanut valtaisan määrän uskollisia asiakkaita, joiden tietotulvan hallinta ei ole koskaan ennen ollut näin helppoa.

Joskus asiakkaamme saattavat kuitenkin tarvita myös apua palveluiden käytössä. Terkon osaavat tietoammattilaiset ovat valmiina auttamaan ja nyt myös integroituneina Terkko Navigatoriin. Löydät kaikki asiantuntijamme yhden linkin takaa ja voit halutessasi ottaa yhteyttä, lähettää vaikkapa sähköpostia suoraan henkilön sivulta. Voit myös tallentaa tärkeimpien asiantuntijoiden sivut omaan kirjastoosi, jolloin Terkon ammattilaiset ovat vain parin klikkauksen päässä.

Lisäksi Terkko-informaatikkomme palvelevat jokaisen erikoisalan/kategorian kautta: valitse Journals/Books/Databases & Sites ja sitten haluamasi kategoria. Oikeassa yläkulmassa näet heti, kuka ammattilaisistamme on tämän erikoisalan informaatikko.

Voit myös lähettää kysymyksen tai kommentin suoraan Terkko Navigatorin etusivun lomakkeen avulla, joko sähköpostitse tai Twitterin kautta.

Kokeile jo tänään!

Terkko Staff happy to help you!

Terkko Navigator