Voi pyhä yksinkertaisuus! Otto – Opiskelijan Terkko on avattu

Kirjaston kautta on käytössä 16 000 elektronista lehteä, tuhansia e-kirjoja ja loputon määrä erilaisia tietokantoja. Ketä kiinnostaa?

Otto – Opiskelijan Terkko vie suoraan asiaan: palveluihin ja aineistoihin, joita opiskelija tarvitsee päivittäin. Ei enää sekavien sivujen selaamista, tietojen kaivamista eri paikoista, turhautumista, vaan ainoastaan yksi sivu, josta löytyy kaikki. Otto, se suora kirjasto, tarjoaa mm.:

DiKK-uutuudet yhdellä silmäyksellä

– lääkiksen uusimpien tutkielmien listaus Heldasta reaaliajassa

– mitä lääkis- ja opiskelijablogeissa kirjoitetaan juuri nyt

– elektroniset (kurssi)kirjat hyvin esillä

– chattaile tai kuole

Mukana tietenkin mm. Helka-, DiKK– ja mobiililinkit. Lisäksi suora yhteys Terkon Facebookiin (tule mukaan, paljon hyviä vinkkejä!) ja Groups-ryhmätyöalue opiskelijoille vaikkapa luentomuistiinpanojen jakamiseen. Edistyneimmät voivat jatkossa siirtyä MyTerkko-käyttäjiksi.

Yksinkertaisesti Terkosta: Otto – Opiskelijan Terkko: http://otto.terkko.helsinki.fi/