FeedNavigatorissa jo lähes 10000 lähdettä

Huippusuosittu Terkon FeedNavigator -uutuusseurantapalvelu laajenee jatkuvasti. Nyt palvelu seuraa jo lähes 10000:tta lähdettä – tieteellisiä lehtiä, terveysuutisia, blogeja ja Helsingin yliopiston tutkijoiden julkaisuja. FeedNavigator on kaikille avoin ja maksuton palvelu, johon ei tarvitse edes rekisteröityä. Räätälöimällä MyFeed -osion itselleen, asiakas saa käyttöönsä tarkasti fokusoidun ja ehdottoman ajantasaisen uutuuspalvelun. Save-komennolla asiakas voi tallentaa omalle profiililleen ID-tunnuksen, jonka avulla omat valinnat voi siirtää eri laitteille, esimerkiksi kotikoneelle tai mobiililaitteeseen.

FeedNavigator -seurantaan voidaan liittää:

– halutut tieteelliset lehdet, jolloin uusien artikkelien otsikot ilmestyvät palveluun heti kun ne julkaistaan

– keskeiset terveysuutispalvelut, jotka seuraavat alan uutisia jatkuvasti reaaliajassa

– blogeja, mm. useilla tieteellisillä lehdillä on mielenkiintoisia blogipalveluita

– Helsingin yliopiston tutkijoiden uudet julkaisut (Suomi / Tutkijat / Helsinki)

Otsikkoja voi kerätä muistiin MyArticles -osioon, lisäksi palvelun kautta voi tilata artikkelin kokotekstin, jos lehden e-versioon ei ole käyttöoikeuksia.

FeedNavigator toimii myös mobiilisti, joten lomallakin uusien aineistojen seuraaminen on todella helppoa nykyaikaisella mobiililaitteella.

FeedNavigator: http://www.terkko.helsinki.fi/feednavigator/