Terkon asiantuntemusta hyödynnetään myös Australiassa – seuraa blogia!

Terkon huippuasiantuntijat ovat kysyttyjä konsultteja, puhujia ja kouluttajia sekä kotimaassa että ulkomailla. Terkon innovatiivisia palveluita esitellään säännöllisesti kansainvälisille kirjastoille ja tietopalveluille. Terkon ammattilaiset ovat siten kysyttyjä henkilöitä alan organisaatioiden ja lehtien päättäviin elimiin.

Terkon asiantuntija, informaatikko Mari Elisa Kuusniemi on parhaillaan Australiassa Research Librarian -roolissa konsultoimassa Barwon Health University Hospitalin uutta tutkimuskirjastoa.

Tehtävikseen Mari Elisa mainitsee mm.

…research services including a research data management support, implementation of a DMP tool, research evaluation assessment (bibliometrics) as a service to research administration, etc.

Lue nyt lisää reaaliajassa suoraan Mari Elisan blogista ja käy kommentoimassa kirjoituksia.

Voit seurata My adventures as a Volunteer Research Librarian in Australia -blogia sekä Terkko Navigatorin että FeedNavigatorin kautta.

Nautitaan Mari Elisan seurasta Australian talvessa!