TerkkoPad: lääketieteen kurssikirjoja lainattavalla lukulaitteella

Terkon uusin innovaatio, lainattava TerkkoPad-lukulaite on nyt julkistettu. TerkkoPad on iPad-laitteelle räätälöity lääketieteen opiskelijoille tarkoitettu mobiili opiskelutyökalu, joka sisältää mm. laitteelle tehtyjä e-kurssikirjoja. TerkkoPad siirtää lääketieteen opiskelun uudelle aikakaudelle, jossa opiskelijalla on aina oman kirjastonsa aineistot ja palvelut mukanaan.

TerkkoPad sisältää tällä hetkellä mm. kurssikirjat Essential Clinical Anatomy ja Ganong’s Review of Medical Physiology iPad-sovelluksina. Nämä kirjat löytyvät työpöydältä Inkling-kuvakkeen kautta. Lähiviikkoina tullaan lisäämään useita uusia e-kirjoja.

Muihin Terkon elektronisiin kirjoihin pääsee verkkoyhteydellä BookNavigator-kuvakkeesta. Huippusuositun Terkon Digitaalisen kurssikirjaston (DiKK) materiaali on luonnollisesti myös käytettävissä TerkkoPadin avulla. Työpöydältä löytyy lisäksi muita lääketieteellisiä palveluita, esimerkiksi PubMed ja MicroMedex –sovellukset.

TerkkoPadia lainataan toistaiseksi ainoastaan Helsingin yliopiston lääketieteellisen tiedekunnan opiskelijoille ja henkilökunnalle. TerkkoPadin laina-aika on 2 vuorokautta.

Toivomme saavamme runsaasti palautetta sekä TerkkoPadista että elektronisista (kurssi)kirjoista. Palautelomakkeen kuvake löytyy TerkkoPadin työpöydältä ja lomake voidaan täyttää myös verkon kautta.

Tutustu tulevaisuuteen jo tänään ja tule lainaamaan TerkkoPad!

TerkkoPad Helka-tietokannassa