TerkkoPad uudistui: kahdeksan uutta kirjaa ja pidennetty laina-aika

Terkon jännittävä innovaatio, lainattava TerkkoPad-lukulaite on uudistunut. TerkkoPad on iPad-laitteelle räätälöity lääketieteen opiskelijoille tarkoitettu mobiili opiskelutyökalu, joka sisältää mm. laitteelle tehtyjä e-kurssikirjoja. TerkkoPad siirtää lääketieteen opiskelun uudelle aikakaudelle, jossa opiskelijalla on aina oman kirjastonsa aineistot ja palvelut mukanaan.

TerkkoPadiin on nyt lisätty kahdeksan uutta iPad-kirjaa. Siirry paperikirjoista opiskelemaan interaktiivisesti ja kiinnostavasti uusien Inkling-kirjojen avulla. Näitä on tarjolla mm.:

4th ed., 2011. Essential Clinical Anatomy / Keith L. Moore, Anne M.R. Agur, Arthur F. Dalley II.
23rd ed., 2010. Ganong’s Review of Medical Physiology / Kim E. Barrett … [et al.].
6th ed., 2011. Histology : a text and atlas / Michael H. Ross, Wojciech Pawlina.
6th ed., 2010. Clinically Oriented Anatomy / Keith L. Moore, Arthur F. Dalley II, Anne M.R. Agur.

Tämän runsaan kurssikirjatarjonnan lisäksi TerkkoPad tarjoaa myös seuraavat kirjat:

Gray’s Anatomy for Students / Richard L. Drake, A. Wayne Vogl, and Adam W. M. Mitchell

Netter’s Anatomy Atlas for iPad

Clinical Evidence / editor Fiona Godlee

Oxford Handbook of Clinical Diagnosis

Oxford Handbook of Clinical Examination and Practical Skills

Oxford Handbook of Clinical Specialties

Muihin Terkon elektronisiin kirjoihin pääsee verkkoyhteydellä BookNavigator-kuvakkeesta. Huippusuositun Terkon Digitaalisen kurssikirjaston (DiKK) materiaali on luonnollisesti myös käytettävissä TerkkoPadin avulla.

TerkkoPadia lainataan Helsingin yliopiston lääketieteellisen tiedekunnan opiskelijoille ja henkilökunnalle. TerkkoPadin uudistettu laina-aika on pidennetty seitsemään vuorokauteen.

Toivomme saavamme runsaasti palautetta sekä TerkkoPadista että elektronisista (kurssi)kirjoista. Palautelomakkeen kuvake löytyy TerkkoPadin työpöydältä ja lomake voidaan täyttää myös verkon kautta.

Tutustu tulevaisuuteen jo tänään ja tule lainaamaan TerkkoPad!

TerkkoPad Helka-tietokannassa