Terkko Navigator -esittelytilaisuuksia Terkossa ke 29.8. alkaen – tule tutustumaan Terkon uuteen verkkopalveluun!

Tule Terkko Navigator -esittelytilaisuuteen, jossa saat parhaat vinkit palvelun käyttöön!

Terkko Navigator-palvelun esittelytilaisuudet:

• 29.8 klo 8.45-9.15
  • 30.8.klo 8.45-9.15
  • 5.9. klo 8.45-9.15
  • 6.9. klo 8.45-9.15

Paikka:  Meilahden kampuskirjasto Terkon auditorio (Haartmaninkatu 4, 2.krs.)

Terkko Navigator on Terkon uusi verkkopalvelu, joka kokoaa Terkon tutut palvelut – JournalNavigatorin, BookNavigatorin, FeedNavigatorin ja MyTerkon – yhdeksi kokonaisuudeksi ja toimii lisäksi  lääketieteen ammattilaisille suunnattuna yhteisönä. Lääketieteen erikoisalat on nostettu palvelussa näkyvästi esiin. Palvelussa voi selata e-aineistoja erikoisalan mukaan ja aineistotyypeittäin (kirjat, lehdet, syötteet, linkit).

Kirjautumisen avulla palvelusta voi rakentaa omannäköisensä ja pääsee osaksi yhteisöä. Palvelu on suunnattu tässä vaiheessa Helsingin yliopiston ja HYKSin henkilökunnalle ja opiskelijoille.

Tilaisuudet sisältävät Terkko Navigator -verkkopalvelun esittelyä ja saat käyttövinkkejä palvelun räätälöintiin omien tarpeidesi mukaiseksi.

Esittelytilaisuudet ovat kaikille avoimia eikä niihin tarvitse ilmoittautua.

Tervetuloa!