Terkko on täyden palvelun BYOD-kirjasto

Yksi tämän hetken voimakkaimmista IT-trendeistä on BYOD (bring your own device). Nyt Terkko tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuden tähänkin. Ota mukaan oma kannettava tietokoneesi, tablet-laitteesi tai älypuhelimesi ja pyydä HUPnet-lupaa. Sen avulla pääset yliopiston langattomaan vierailijaverkkoon ja voit käyttää Terkon palveluita omalla laitteellasi.

Tämä on mahtava mahdollisuus niille Terkon asiakkaille, joilla ei ole käytettävissään yliopistotunnusta palveluiden etäkäyttöön. Myös HUSin henkilökunnalle kyseessä on varteenotettava optio, jos työkiireet tai mahdollisesti vanhentuneet työvälineet eivät tarjoa parasta mahdollista asiakaskokemusta. Ota siis laitteesi mukaan ja tule työskentelemään Terkon viihtyisässä ympäristössä, huomaat pian kuinka paljon saatkaan aikaiseksi. Käytä digitaalisen kirjaston – Terkko Navigatorin – tarjoamia kaikkia mahdollisuuksia: lue lehtiä, seuraa uusimpia artikkeleita, tarkista asioita kirjoista ja tee tiedonhakuja parhaimmista tietokannoista. Ja nyt voit tallentaa hakutuloksesi – niin, suoraan omalle laitteellesi! Tai sitten käyttämääsi pilvipalveluun, josta voit synkronisoida tiedot kaikille laitteillesi.

Aukioloajat Terkko Navigatorista: http://www.terkko.helsinki.fi/contact

Terkko – me teemme kaikkemme.

2 Replies to “Terkko on täyden palvelun BYOD-kirjasto”

1. Hei!

Kuinka tuollainen HUPnet-lupa on mahdollista saada?

2. Tule Terkkoon ja pyydä sitä palvelutiskiltä. Tunnus toimii siis Terkon rakennuksessa.

Comments are closed.