Class Central – uusi terveys- ja lääketieteen online-kurssipalvelu Terkko Navigatorissa

MOOC (Massive Open Online Course) on avoin verkkokurssi, jonka avulla voi opiskella tunnetuissa yliopistoissa ja parhaiden opettajien johdolla. Nyt myös terveys- ja lääketieteessä on alkanut MOOCsien runsas tarjonta: fysiologia, farmakologia, epidemiologia, yleislääketiede, diabetes jne. ovat esimerkkejä aiheistä, joita voi opiskella vapaasti verkossa ja siten päivittää omaa osaamistaan. MOOCsit ovat mainio mahdollisuus sekä perus- että jatko-opiskelijoille.

Tärkeimpiä MOOCseja tarjoavia yrityksiä ja organisaatioita ovat mm. Udacity, Coursera ja EdX, joka tarjoaa mm. Harvardin, MITn ja Berkeleyn yliopistojen kursseja. Coursera tarjoaa kursseja useiden yhdysvaltalaisten huippuyliopistojen lisäksi myös Euroopasta, mm. Saksasta ja Tanskasta.

Terkko Navigator tarjoaa Class Central -palvelun, joka koostaa kätevästi koko kansainvälisen MOOC-tarjonnan yhdeksi palveluksi. Terkko Navigatorissa on helppo seurata erityisesti terveys- ja lääketieteen kursseja.

Käy lisäämässä Class Central omaan kirjastoosi jo tänään!

Class Central Terkko Navigatorissa: http://www.terkko.helsinki.fi/class-central-health-medicine