Sommarplaner

Jag planerade blogg-skrivning förrän periodspaus började men naturligtvist glömde jag göra det. Nu är jag tvung att minnas vad diskuterade vi om två veckor sen.

Den där onsdagen pratade vi alla tillsammans och sittade i ringen. Först berättade Berit och Bertel gåtor oss vilka var roliga men inte så lätta att uppfatta. Jag vet inte dom i förhand. Sen berättade en av oss om sina sommarplaner. Många av studenter ska ha ett sommarjobb i församling i skriftskolan eller i andra platser. Erik sade skrattande att han ska bara “hoppa fritt” alltså han har inget speciellt. Daisy ska däremot bada i havet. Jag berättade att jag ska ha mitt första barnet i juli. Jag fick många glada blickar och lyckönskingar. Berit sade undrande: “Du själv är så ung.” Jag berättade att jag redan är 20 år. Kanske ser jag ut yngre. 😀 Det kändes ändå lindrande att berätta om mitt graviditet.

Jag hoppas att nästa vecka kan jag komma till Cecilia Hoiva eftersom nu har jag en sjukledighet.

Soliga dagar för alla!