Kirjoitukset
Siboné Oroza: ”When I’m on Stage, I Rule”: Cholita Futurism in Cochabamba, Bolivia. [Väitöskirja. Sukupuolen, kulttuurin ja yhteiskunnan tohtoriohjelma.] Helsinki: Helsingin yliopisto, 2023.
Chen Ying-Hsien: ”Plucking a Liberal Sound: Japanese Women’s Resignification of Finnish Kantele in a Hobbyist Club.” Women’s Leadership in Music: Modes, Legacies, Alliances, toim. Iva Nenić & Linda Cimardi. Music and Sound Culture, vol. 63. Bielefeld: transcript, 2023. S. 53–66.
Chen Ying-Hsien: ”芬蘭樂器,日本重製 [Suomalaisen soittimen uudelleen muokkaaminen Japanissa].” 人類學視界 / AnthroVisions 29 (12/2021): 57–63.
Musiikki
Eve Crazy & Mar Yo: Trilogy: Violences, SP-Party, Lu ñu gëm (säv. Marjo Smolander; san. Awa Sané & Marjo Smolander; sov. Marjo Smolander & Awa Sané), marraskuu 2021, Spotify ja YouTube.
A Fo! feat. Junglelyd: Wanuza, lokakuu 2021, Spotify.
Eve Crazy & Mar Yo: Jigéen ñi (säv. Marjo Smolander; san. Eve Crazy & Marjo Smolander; sov. Marjo Smolander, Eve Crazy & Papouné), single-julkaisu, huhtikuu 2021, Spotify ja YouTube.
Muut
Siboné Oroza & Antti Nordin: “When I’m on Stage, I Rule” [dokumenttielokuva, 90 min.]. Ensi-ilta 20.4.2022 Helsingissä.
Mediassa
Ying-Chien Chen kertoo kanteleensoitosta Japanissa DongXiNanPei -radion ohjelmasarjassa ”Culture beyond Time and Space” (4.4.2022)
Ying-Hsien Chen kertoo japanilaisista kanteleensoittajista Helsingin Sanomissa: ”Japanissa toimii yhtyeitä kuten Salmiakki ja Rauma, jotka soittavat suomalaista musiikkia – Moni japanilainen pitää kanteletta jopa parantavana” (Eveliina Mäntylä 15.3.2022)
Elina Seye kommentoi #punkstoo-keskustelua mediassa heinäkuussa 2021: