Oppilaat kirjoittavat: Tanssia kaikesta huolimatta

toimittajat
TOIMITTAJAT: LIISA OUVAROVA, JULIA REHNSTRAND JA ELISABETH LEMETTI , Viikin Norssi 4A
FINLANDIA-TALON TANSSIT
Liikuntatunnit olivat kivoja. Me harjoiteltiin itsenäisyysjuhlaan liittyviä tanssseja. Yksi niistä oli letkajenkka. Siinä kaikki on jonnossa ja hyppii. Letkajenkassa on nopea musiikki ja on vaikeaa pysyää mukana.
Toinen tanssi oli Cifimixser. Siinä oli vaikea tahti. Kolmas tanssi oli kehruuvalssi. Siinä on pakko laskea, koska muuten ei ehdi kääntyä. Siinä piti muistaa aloittaa vasemmalla jalalla. Viides tanssi oli kulkuset. Pitkä ja vaikea. Kuudes oli tiputanssi. Se oli rytmikäs. Viimeinen oli rokenrol. Siinä oli vaikea pyörähdys tytöllä.

TANSSEJA TARVITAAN
Torstaina 2.12.09 meillä oli pikkujoulu. Me näytettiin vanhemmille tansseja, joita harjoiteltiin tosi kauan. Auditorio on suuri ja sinä on vaikeaa laulaa ja puhua niin että kaikki kuulee . Tanssia oli ahdasta, koska siellä oli kolme neljättä luokkaa yhtäaikaa.

4b ja 4c tanssivat vähän erilailla kun me, mutta se ei haittaa. Vanhempien mielestä me tanssimme upeasti.

Tanssien jälkeen saimme ostaa pientä purtavaa. Sitten me laulettiin joululauluja ja soitettiin nokkahuilua. Me laulettiin joululauluja ja samalla pyydettiin mukaan muita.
Sitten soitettiin nokkahuilua vanhemmille.

2 thoughts on “Oppilaat kirjoittavat: Tanssia kaikesta huolimatta

1. Kuka pisti mun kuvan tohon?! Ja miks mun haastattelu on Täällä?!