Aksentin tutustumisilta 21.9

Hei aksenttilaiset!

Syyslukukausi pyörähtää pikku hiljaa käyntiin, ja uudet fuksit saapuvat kampukselle! Ainejärjestö Aksentti ry toivottaa tervetulleiksi sekä uudet että vanhat opiskelijat tutustumisiltaan torstaina 21.9 klo 19 alkaen Lingva-tilassa. Tule tapaamaan uusia fukseja ja vaihtamaan kesäkuulumisia vanhojen opiskelutovereiden kanssa! Tarjolla on juotavaa ja pientä purtavaa. Lingva-tila sijaitsee Uudella yliopistotalolla 5. kerroksessa. Jos eksyt, soita Coralien puhelinnumeroon 0417544392.

Paikalla on Aksentin hallituksen jäseniä, joille voit esittää kysymyksiä ainejärjestön toiminnasta ja mahdollisesta liittymisestä aksentin hallitukseen. Kaipaamme kipeästi lisää jäseniä ja kerromme mielellään lisää. Kaikki siis mukaan!