Mesdames et messieurs… Bouffen ensimmäinen fuksiopas on saapunut!

Ai siis mikä on saapunut?

Fuksiopas eli Bouffen sähköinen opaslehtinen uusille ranskanopiskelijoille! Opas sisältää yleiskatsauksen ranskan opintojen rakenteesta kielten kandiohjelmassa, antaa ensimakua opiskelijaelämän riennoista sekä kokoaa yhteen käytännön tietoa, jonka avulla selviää ensimmäisten yliopistoviikkojen (tai siis vuosien) lävitse.

Vuoden 2020 opas on ensimmäinen laatuaan ja sen sisältämä tieto antaa yleiskuvan ranskanopiskelijoiden arjesta. Pelkästään vuotta 2020 koskeva tieto on oppaassa merkattu erikseen. Tulevaisuudessa on mahdollista, että oppaasta julkaistaan entistä ehompia, päivitettyjä versioita.

Fuksiopas soveltuu orientaation tueksi sekä tuutoreille että opiskelijoille. Se on myös hyödyllinen ranskan opintoja harkitseville.

Ja nyt kun jännityksen on annettu kiteytyä jo kolmen tekstikappaleen verran, on aika päästää teidät tästä tuskasta. Fuksioppaan löydät täältä! Linkki oppaaseen on tallennettu myös blogimme opiskelu-osioon.

PS. Olethan jo huomannut Bouffen kesäisen kierrätyskampanjan ainejärjestömme Instagramissa?

Bisous,

Katri (Chargée de communication)

13 787 vastausta artikkeliin “Mesdames et messieurs… Bouffen ensimmäinen fuksiopas on saapunut!”

1. Võ Lâm SEO Đế Vương – SEO POD, Dropshipping, Ecommerce Global. Chia sẻ kiến thức, kinh nghiệm SEO thực chiến thị trường Việt Nam cũng như Global.. Làm SEO cùng Nguyễn Duy Hải – Từ Zero trở thành Hero trong thời gian ngắn nhất.@Nguyễn Duy Hải – Chuyên gia SEO POD, Dropshipping Global.

2. Võ Lâm SEO Đế Vương – SEO POD, Dropshipping, Ecommerce Global. Chia sẻ kiến thức, kinh nghiệm SEO thực chiến thị trường Việt Nam cũng như Global.. Làm SEO cùng Nguyễn Duy Hải – Từ Zero trở thành Hero trong thời gian ngắn nhất.@Nguyễn Duy Hải – Chuyên gia SEO POD, Dropshipping Global.

3. Hi! This post could not be written any better! Reading this post reminds me of my old room mate! He always kept chatting about this. I will forward this post to him. Fairly certain he will have a good read. Thank you for sharing!

4. I’m excited to uncover this website. I need to to thank you for ones time due to this fantastic read!! I definitely savored every bit of it and i also have you book marked to check out new things in your site.

5. Wow that was unusual. I just wrote an really long comment but after I clicked submit my comment didn’t appear.Grrrr… well I’m not writing all that over again. Anyway, just wanted to say great blog!

6. Your style is really unique compared to other folks I’ve read stuff from. I appreciate you for posting when you have the opportunity, Guess I’ll just bookmark this blog.