Mesdames et messieurs… Bouffen ensimmäinen fuksiopas on saapunut!

Ai siis mikä on saapunut?

Fuksiopas eli Bouffen sähköinen opaslehtinen uusille ranskanopiskelijoille! Opas sisältää yleiskatsauksen ranskan opintojen rakenteesta kielten kandiohjelmassa, antaa ensimakua opiskelijaelämän riennoista sekä kokoaa yhteen käytännön tietoa, jonka avulla selviää ensimmäisten yliopistoviikkojen (tai siis vuosien) lävitse.

Vuoden 2020 opas on ensimmäinen laatuaan ja sen sisältämä tieto antaa yleiskuvan ranskanopiskelijoiden arjesta. Pelkästään vuotta 2020 koskeva tieto on oppaassa merkattu erikseen. Tulevaisuudessa on mahdollista, että oppaasta julkaistaan entistä ehompia, päivitettyjä versioita.

Fuksiopas soveltuu orientaation tueksi sekä tuutoreille että opiskelijoille. Se on myös hyödyllinen ranskan opintoja harkitseville.

Ja nyt kun jännityksen on annettu kiteytyä jo kolmen tekstikappaleen verran, on aika päästää teidät tästä tuskasta. Fuksioppaan löydät täältä! Linkki oppaaseen on tallennettu myös blogimme opiskelu-osioon.

PS. Olethan jo huomannut Bouffen kesäisen kierrätyskampanjan ainejärjestömme Instagramissa?

Bisous,

Katri (Chargée de communication)

13 787 vastausta artikkeliin “Mesdames et messieurs… Bouffen ensimmäinen fuksiopas on saapunut!”

1. Hi there, its pleasant post concerning media print, we all be aware of media is a fantastic source of facts.

2. Thanks for your post. One other thing is that if you are marketing your property all on your own, one of the difficulties you need to be cognizant of upfront is when to deal with household inspection accounts. As a FSBO home owner, the key about successfully transferring your property in addition to saving money about real estate agent commission rates is know-how. The more you are aware of, the more stable your sales effort might be. One area that this is particularly vital is home inspections.

3. It’s hard to find knowledgeable people on this topic, but you seem like you know what you’re talking about! Thanks

4. Thanks for your publication. One other thing is the fact individual states in the United states of america have their very own laws that will affect home owners, which makes it very, very hard for the our lawmakers to come up with a different set of rules concerning home foreclosure on house owners. The problem is that a state possesses own laws and regulations which may have impact in an unwanted manner in relation to foreclosure plans.

5. Số lượng người chơi đông đảo và có mọi giải đấu từ miễn phí gia nhập đến phí gia nhập cao – cộng thêm các sự kiện đặc biệt thường xuyên! -> https://pokerwpt.com <- trang poker uy tin