Mesdames et messieurs… Bouffen ensimmäinen fuksiopas on saapunut!

Ai siis mikä on saapunut?

Fuksiopas eli Bouffen sähköinen opaslehtinen uusille ranskanopiskelijoille! Opas sisältää yleiskatsauksen ranskan opintojen rakenteesta kielten kandiohjelmassa, antaa ensimakua opiskelijaelämän riennoista sekä kokoaa yhteen käytännön tietoa, jonka avulla selviää ensimmäisten yliopistoviikkojen (tai siis vuosien) lävitse.

Vuoden 2020 opas on ensimmäinen laatuaan ja sen sisältämä tieto antaa yleiskuvan ranskanopiskelijoiden arjesta. Pelkästään vuotta 2020 koskeva tieto on oppaassa merkattu erikseen. Tulevaisuudessa on mahdollista, että oppaasta julkaistaan entistä ehompia, päivitettyjä versioita.

Fuksiopas soveltuu orientaation tueksi sekä tuutoreille että opiskelijoille. Se on myös hyödyllinen ranskan opintoja harkitseville.

Ja nyt kun jännityksen on annettu kiteytyä jo kolmen tekstikappaleen verran, on aika päästää teidät tästä tuskasta. Fuksioppaan löydät täältä! Linkki oppaaseen on tallennettu myös blogimme opiskelu-osioon.

PS. Olethan jo huomannut Bouffen kesäisen kierrätyskampanjan ainejärjestömme Instagramissa?

Bisous,

Katri (Chargée de communication)

13 787 vastausta artikkeliin “Mesdames et messieurs… Bouffen ensimmäinen fuksiopas on saapunut!”

1. I have read so many posts regarding the blogger lovers except this article is in facta nice post, keep it up.my blog post … stop smoking weed everyday

2. These are genuinely wonderful ideas in about blogging. You have touched some nice things here. Any way keep up wrinting.

3. I am not sure where you’re getting your information, but great topic. I needs to spend some time learning more or understanding more. Thanks for excellent information I was looking for this information for my mission.

4. I loved as much as you’ll receive carried out right here. The sketch is attractive, your authored material stylish. nonetheless, you command get bought an nervousness over that you wish be delivering the following. unwell unquestionably come further formerly again as exactly the same nearly a lot often inside case you shield this increase.

5. I do not even understand how I stopped up here, but I believed this put up was once good. I do not understand who you might be but definitely you are going to a famous blogger in the event you aren’t already ;) Cheers!

6. I do trust all the ideas you have presented in your post. They’re really convincing and can certainly work. Still, the posts are very brief for novices. May you please extend them a bit from next time? Thank you for the post.