Mesdames et messieurs… Bouffen ensimmäinen fuksiopas on saapunut!

Ai siis mikä on saapunut?

Fuksiopas eli Bouffen sähköinen opaslehtinen uusille ranskanopiskelijoille! Opas sisältää yleiskatsauksen ranskan opintojen rakenteesta kielten kandiohjelmassa, antaa ensimakua opiskelijaelämän riennoista sekä kokoaa yhteen käytännön tietoa, jonka avulla selviää ensimmäisten yliopistoviikkojen (tai siis vuosien) lävitse.

Vuoden 2020 opas on ensimmäinen laatuaan ja sen sisältämä tieto antaa yleiskuvan ranskanopiskelijoiden arjesta. Pelkästään vuotta 2020 koskeva tieto on oppaassa merkattu erikseen. Tulevaisuudessa on mahdollista, että oppaasta julkaistaan entistä ehompia, päivitettyjä versioita.

Fuksiopas soveltuu orientaation tueksi sekä tuutoreille että opiskelijoille. Se on myös hyödyllinen ranskan opintoja harkitseville.

Ja nyt kun jännityksen on annettu kiteytyä jo kolmen tekstikappaleen verran, on aika päästää teidät tästä tuskasta. Fuksioppaan löydät täältä! Linkki oppaaseen on tallennettu myös blogimme opiskelu-osioon.

PS. Olethan jo huomannut Bouffen kesäisen kierrätyskampanjan ainejärjestömme Instagramissa?

Bisous,

Katri (Chargée de communication)

13 787 vastausta artikkeliin “Mesdames et messieurs… Bouffen ensimmäinen fuksiopas on saapunut!”

1. Wow all kinds of good facts.essay help service how to write a tok essay personal statement writer

2. Hi, I do believe your website may be having web browser compatibility problems. Whenever I look at your blog in Safari, it looks fine but when opening in IE, it has some overlapping issues. I merely wanted to give you a quick heads up! Besides that, excellent site.

3. Hey! Would you mind if I share your blog with my facebook group?There’s a lot of folks that I think would really enjoy your content.Please let me know. Thanks

4. Thank you a bunch for sharing this with all of us you actually know what you’re talking about! Bookmarked. Kindly also visit my web site =). We can have a hyperlink exchange contract among us!

5. the apartment source rentberry scam ico 30m$ raised papa john’s cinnamon pull aparts

6. I’m in awe of the author’s talent to make intricate concepts understandable to readers of all backgrounds. This article is a testament to his expertise and dedication to providing helpful insights. Thank you, author, for creating such an compelling and illuminating piece. It has been an incredible joy to read!

7. 基本上,藍色的威而鋼是有口皆碑的老藥,而黃色的犀利士則是藥效持久,至於樂威壯因使用劑量較低引起的副作用較少,為了台灣一年銷售額可望達數十億的市場-犀利士

8. One other important area is that if you are a senior citizen, travel insurance pertaining to pensioners is something that is important to really look at. The old you are, greater at risk you’re for permitting something negative happen to you while overseas. If you are not really covered by a few comprehensive insurance cover, you could have a few serious troubles. Thanks for sharing your hints on this blog site.