Vuoden ekat bileet keskiviikkona 29.8.

Muistutus Varaslähdöstä hengissä selvinneille ja erityisesti sen missanneille. Keskiviikkona luvassa on Aikuiskasvatuksen Killan järjestämät Vuoden ekat bileet!

Missä?

Etkot Ruttopuistossa klo 18. Club Vaticanin (Simonkatu 6, kauppakeskus Forumin rakennus) ovet aukeavat klo 21.

Miksi?

Nyt on aika palata Suomen maalle, laittaa rantapallot takaisin hyllylle ja pakata koululaukku. Koululaukkuun mahtuu muun muassa kalenteri, opiskelijaystävät, hyvä mieli, innostuneisuus ja tietenkin parhaat bileet. Katsellaan niitä koulukirjoja sitten myöhemmin…

Kenelle?

Tervetulleita ovat niin kasvikset kuin hedelmätkin ja erityisesti uudet fuksit, täysin ainejärjestö- ja tiedekuntarajoista piittaamatta!

Liput?

Ennakkoliput Ruttopuistosta ostettuna 2,50 €, Club Vaticanin ovelta 3 € + eteispalvelumaksu. Varaathan mukaan käteistä ostotapahtumaa silmällä pitäen!

Juomat?

Kukin sammuttaa janonsa tavallaan. Mukaan mahtuu loistavasti, olit sitten limulinjalla tai drinkin tarpeessa! Club Vaticanissa tiedossa seuraavanlaisia tarjouksia: Klo 01 asti hanatuotteet 4 € (bisse, sidu, lonkku) sekä vodka+mixer (ei Battery) 5 €. Shotit koko illan 3 €.

Muuta jännää?

Jaossa on myös rajoitettu erä Vuoden ekat bileet –haalarimerkkejä! Tule siis ajoissa ja aloita merkkien keräily haalareihin jo nyt!

Tapahtuman Facebook-event löytyy täältä. Killan hallitus toivottaa kaikki tervetulleiksi juhlimaan alkavaa lukuvuotta!

Ps. Blogin Usein kysytyt kysymykset -sivu on saanut täydennystä! Uusimmat kysymykset vastauksineen ovat heti listan alussa.