Posterisessio osana FyTE-kurssia tänä syksyä

Hei!

Tänä syksynä perinteinen posterisessio järjestetään osana fysikaalisten tieteiden esittely eli FyTE-kurssia. Tämä tarkoittaa että saamme suuren yleisön ensimmäisen vuoden fysiikan opiskelijoita, joille teillä on mahdollisuus kertoa itseänne kiinnostavista fysikaalisista aiheista posterin esittelyn muodossa. Tapahtuma järjestetään 28.11. eli nyt on jo hyvä aika alkaa miettiä, mikä aihe voisi sopia posteriksi.

Posterin tekoon liittyen järjestetään tutkijapiiritapahtumat posterin rakenteesta sekä posterin esittelemisestä syksyn kuluessa. Muistakaa myös että posterin esittelijät saavat yhden opintopisteen työstään! Nämä tapahtumat ovat avoimia myös muille laitoksen opiskelijoille kuin tutkijapiiriläisille eli saa mainostaa kavereillekin mahdollisuutta posterin tekemiseen.

Noin yhden sivun pituinen tiivistelmä omasta posterista pitää palauttaa viimeistään 10.11. ja posterien deadline on 17.11.

This entry was posted in Posterisessiot, Tapahtumat. Bookmark the permalink.