Pretoria kuvina

Moi,

Internet ei siis ole toiminut kovin hyvin, joten tässä muutama kuva viime päiviltä! 🙂

DSCF4747

Näkymä University of South Africa -yliopistolta.

DSCF4764

Osa tutkimusryhmästämme University of South African pääsisäänkäynnillä.

DSCF4766

UNISA-yliopiston vaakuna.

DSCF4775

Tervetuliaissanat UNISA:ssa: Professori Matjila, Afrikan tutkimuksen professori Axel Fleisch ja professori Sonja Bosch.

DSCF4794

Suomalaisia ja eteläafrikkalaisia professoreja: Axel, isiNdebelen lehtori NJ Malele, itämerensuomalaisten kielten professori Riho Grünthal, yleisen kielitieteen professori Matti Miestamo, Sonja Bosch ja antropologian professori Chris van Vuuren.

DSCF4768

Nelson Mandelan ajatuksia kaikilla Etelä-Afrikan yhdellätoista virallisella kielellä.

DSCF4822

Tutkimukseen syventymistä illalla asunnolla.

DSCF4837

Meidän tutkimusryhmämme Pretorian yliopiston vierailulla.

DSCF4832

Pretorian yliopiston sisäänkäynti.

DSCF4844

Tutkimusryhmämme kuuntelemassa luentoja Pretorian yliopistolla Etelä-Afrikan kielipolitiikasta ja sen tutkimusmetodeista.

DSCF4847

Professori Elsabé Taljaard pitämässä luentoa.

DSCF4863

Professori Danie Prinsloo esittelee hyvin vanhoja pohjoissothonkielisiä sanastokortteja, jotka odottavat käsittelyä varastossa.

DSCF4866

Tutkimusryhmämme yliopiston aukiolla.

ps. Sosiaalisen median käyttäjille: lisää kuvia löytyy instagramista #hals2016southafrica

One thought on “Pretoria kuvina