Haku Integraalipäiville 10.-12.2.2023 on nyt auki!

Hae mukaan Integraalipäiville 10.-12.2.2023 täyttämällä tämä lomake!

Ohjelmassa on kiehtovia esitelmiä, mielenkiintoisia keskusteluita ja mukavaa ryhmätyöskentelyä.

Oulun yliopiston professori Esa Järvenpää johdattelee osallistujat sattuman sanelemien fraktaalien maailmaan. Helsingin yliopiston yliopistonlehtori Leena Kalliovirta taas kertoo lukujen maailmaa hahmottavasta tärkeästä aiheesta; tilastollisesta ajattelusta ja mallintamisesta esimerkkinä regressiomalli. Myös Helsingin yliopiston tutkijatohtorin Topi Törmän esitelmä auttaa hahmottamaan lukuja ja erityisesti niiden arviointia: Hän puhuu Diofantoksen approksimoinnista ja ketjumurtoluvuista.

Ohjelma alkaa perjantaina 10.2. klo 18:00 ja päättyy sunnuntaina 12.2. klo 14:45 alkavilla lopetuskahveilla. Tarkempi aikataulu löytyy täältä.