Missä mennään kielten verkko- ja monimuoto-opetuksen saralla?

Kielikeskuksessa pidettiin Verkot veteen -seminaari tiistaina 3.6.2014. Tutustu kielten opettajien seminaariesityksiin!

Kiitos esiintyjille ja osallitujille antoisasta päivästä!

IMG_1056

Paikalle saapui noin 50 osallistujaa. Osallistujat olivat Helsingin yliopiston kielikeskuksesta ja Aalto-yliopiston kielikeskuksesta sekä muun muassa Helsingin yliopiston Avoimesta yliopistosta ja Itäkeskuksen kielilukiosta. Tampreen teknillisistä korkeakoulusta

IMG_1058

Seminaarin päivän avasivat pedagoginen yliopistonlehtori Johanna Vaattovaara ja verkko-opetuksen tukihenkilö amanuenssi Margit Koivumaa.

IMG_1081

Helsingin yliopiston kielikeskuksen englannin opettaja Kirby Vincent kertoi “kansainvälisestä luokkahuoneesta” kielten opetuksessa. Kurssilla käytettiin mm. wikiä ja videoneuvottelua.

IMG_1066

Aalto-yliopiston kielikeskuksen amanuenssi Juhana Nieminen kertoi verkko-oppimisympäristöstä, joka on suunnitteilla opettajien tueksi.