Scholar Chartissa organisaatioiden keskiarvoluvut

Scholar Chartissa organisaatioiden keskiarvoluvut esillä!

Scholar Chart -palvelu laskee automaattisesti listan tärkeimpien lukujen keskiarvot, joten mm. eri organisaatioiden välisiä arvoja on nyt mahdollista tarkastella. Keskiarvoluvut löytyvät tutkijoiden nimilistan lopusta, johon ne aina sivulatausten johdosta päivittyvät reaaliajassa. Millä yliopistolla onkaan keskimääräisesti korkein Terkko Factor -luku, millä taas alin?

Scholar Chart – tutkijan vuosi seurannassa: http://www.terkko.helsinki.fi/scholarchart/

One Reply to “Scholar Chartissa organisaatioiden keskiarvoluvut”

1. Minusta erilaisten tunnulukujen julkinen “kauppaaminen” ei palvele ketään – on aivan selvä että mikään indexi ei ykisnään ole “totuus”.
    En ole mielipiteineni yksin vaan usea HY:n (uuden, Tdk:n TN:n luoman käsitteeen) Research facultyn jösenkin tätä ääneen ihmetellyt Terkon indeksi-intoa. Toki erityisesti hyvin pärjäävät narsistit tykkäävät tästä.
    Kliinisen alan edustajana en voi olla myöskään totetamatta vanhaa totuutta siitä että sitaatiot/imaktot eivät vertailukelpoisia yli alojen. Jos laittaisitte kaikki eri faktorit ja suhdeluvut sivuille, ette muuta työtä ehtisi tehdäkään.
    Luvuista on toki hyötyä kun teke vaikapa apurahan hakijoiden arviointia – en silti pidä näitä jatkuvasti etusivun arvoisena asiana. Toinen ongelma on monien nimien puuttuminen listalta.
    Tässä joitain komentteja.
    Yt. MH, Lasten ja nuortenklinikka