Älyllistä elämää – Kirjasto 2012 Kaisa-talossa

Keskiviikkona 23.2.2011 klo 12.00 – 15.00 Helsingin yliopiston päärakennuksen aulassa ja mediatorilla, Fabianinkatu 33.

Opiskelijat ja yliopistolaiset, nyt tutustumaan vuonna 2012 valmistuvaan Kaisa-talon kirjastoon ja sen kehittäjäyhteisöön!

Ohjelmassa on esittelyjä, julkistuksia, paneelikeskustelu, kirjallisuutta, musiikkia, kirjakahvila, esittelypisteitä ja rentoa yhdessäoloa.

Tilaisuuden juontaa SYL:in puheenjohtaja Katri Korolainen-Virkajärvi.

Kaisa-talo

12:00 Kaisa-talon kirjastosta inspiroiva oppimisympäristö ja opiskelijan olohuone, ylikirjastonhoitaja Kaisa Sinikara ja arkkitehti Vesa Oiva

12:30 Mitä lisäarvoa opiskelijalle tuo uusi Kaisa-talon kirjasto?
Akseli Huhtanen Kannunvalajat, Ella Luoma Teologian ylioppilaiden tiedekuntayhdistys, Anna Ylitalo Humanisticum, arkkitehti Vesa Oiva ja kampuskirjastonjohtaja Pälvi Kaiponen

13:15 Musiikkia ja tarjoilua. Dj. Vertti

14:00 ”Totta”. Kirjailija-opiskelija Riikka Pulkkinen professori Jyrki Nummen ”kirjallisuustentissä”

14:30 Kirjaston käyttäjä-/kehittäjäyhteisön julkistus, viestintäjohtaja Kirsti Lehmusto

14:40 Kaisa-talon kirjakahvilan nimikilpailu, myynti- ja markkinointipäällikkö Riitta Korpipää

14:50 Opiskelijoiden pressiklubin kirjoituskilpailun tulosten julkistus, viestintäjohtaja Kirsti Lehmusto

Järjestäjät: HYY, Helsingin yliopiston kirjasto, viestintä ja yhteiskuntasuhteet, hakijapalvelut ja kielikeskus. Yhteistyössä ovat mukana Unigrafia, Gaudeamus ja UniCafe.