Kaisa-talon syövereihin

Siinä se seisoo, Kaisa-talo, täynnä loukkoja, rakennustelineitä ja vaaroja, joita uskalias ryhmämme on valmiina uhmaamaan. Vain harva on päässyt Kaisa-talon sisuksiin, harvat ja valitut. Mitä villeimpiä legendoja liikkuu Kaisa-talon rakennuksien vaarallisuudesta ja otamme ne vakavasti. Ryhmämme jäsenet puhkuvat tulevan seikkailun innoittamaa tarmoa.

Nyt eivät polvet tutise! Keltaiset kypärät päähän ja menoksi!

Jo heti astuessamme sisään “kolmannen kerroksen” eli katutason aukosta sisään, meitä kohtaa henkeäsalpaava muotoilun näkymä. Siinä meni hetki töllistellessä ja ihmetellessä. Kyllä ammattilaiset osaavatkin.

Kohtaamme mitä hurjempia vaaroja. Tässä mitä hurjin pudotus neljännestä kerroksesta. Vaikka vaaralliset paikat olivatkin turvattu, kannatti katsoa mihin astuu.

Näkymä ulkomaailmaan..

Kaisa-taloa rakentavat “alkuasukkaat” eivät välittäneet meistä tunkeilijoista, sillä olimme pukeutuneet asianmukaisiin tamineisiin. He tekivät uljaina työtä, jota me seurasimme hiiskumatta, sillä yksikin pieni liike olisi aiheuttanut epäilyksiä.

Rullaportaat oli raahattu jo rakennuksen sisään niiden koon takia. Vaikeaa niitä olisi ikkunasta sitten sisään työnnellä, kun seinät ovat valmistuneet..

Kevät toi, kevät toi muurarin?

Ryhmämme sukeltaa vailla pelkoa syvemmälle syövereihin.

Robocop tai Terminator voisi asua täällä.

Selkeää todestusaineistoa dinosaurusten käyskentelystä Kaisaniemessä mesotsooinen maailmankaudella. Olen tästä täysin vakuuttunut.

Kaisa-talon uumenissa asustaa näemmä myös lohikäärme. Tämä luola löytyy pohjakerroksista.

Taikatiukujen metsä.

Yksi ulospääsyistä, joka nousee Metsätalon edustalle.

Muistoja vanhasta opiskelijakirjastosta..

Työmaahuumoria parhaimmillaan.