Kaisa-talon runokilpailu – kirjoita Kaisa-talo-aiheinen runo

Runokilpailu on avoin kaikille Kaisa-talon asiakkaille. Runon aiheena on uusi pääkirjastomme: Kaisa-talo. Voittajaruno julkaistaan Helsingin yliopiston kirjaston verkkolehti Verkkarissa joulukuussa, pyydettäessä nimimerkillä.

Runon näkökulma ja tyyli ovat vapaavalintaiset. Runon on mahduttava yhdelle A4-arkille. Kilpailuun voi osallistua yhdellä tai useammalla runolla (enintään 4 runoa/osallistuja).

Palauta runosi lokakuun loppuun mennessä eli viimeistään keskiviikkona  31.10.2012. Kilpailurunot lähetetään joko sähköpostitse osoitteeseen jussi.kajaste@helsinki.fi tai kirjeitse seuraavaan osoitteesee (kuoreen merkintä ”Kaisa-talon runokilpailu”):

Helsingin yliopiston kirjasto
Keskustakampuksen kirjasto / Pääkirjasto: Jussi Kajaste,
PL 53 (Fabianinkatu 30), 00014 HELSINGIN YLIOPISTO

Runokilpailun voittaja palkitaan kirjapalkinnolla ja lahjakortilla. Muiden osallistujien kesken arvotaan pienempiä palkintoja. Ilmoitathan yhteystietosi arvontaa varten.

Runokilpailun voittajalle ja muille palkinnon saajille ilmoitetaan asiasta henkilökohtaisesti marraskuun aikana. Kilpailun tuomareina toimivat kirjallisuudentutkija, kriitikko Lasse Koskela ja Studio Kaisan runoraati.