Digitaalisen kurssikirjaston kautta opiskelemaan Stanfordin yliopistoon

Digitaaliseen kurssikirjastoon (Dikk) – Terkko Navigatorin kolmanneksi suosituin palvelu – on lisätty useita Courseran lääketieteellisiä kursseja. Coursera on johtava avoimien verkkokurssien – Massive Open Online Courses (MOOCs) – tarjoaja ja nyt palvelusta löytyy myös lääketieteen kursseja. Valinnan helpottamiseksi Terkko on liittänyt tiedot näistä kursseista Digitaaliseen kurssikirjastoon.

Courseran verkkokurssit ovat maksuttomia ja kaikille avoimia, ja opettajat tulevat parhaista kansainvälisistä yliopistoista. Tämä on hieno mahdollisuus täydentää omia Helsingin yliopiston opintojaan ja myös opettajille sekä erikoistuville ainutlaatuinen optio oppia ja soveltaa uusinta tietoutta.

Kurssit alkavat kuluvan lukuvuoden aikana, joten oma aikataulu on mahdollista mukauttaa opiskeluun joustavasti. Courseran kurssit löytyvät Dikkistä omasta kokoelmastaan: Coursera Online Courses. Kunkin kurssin tietue sisältää lyhyen kurssiesitteen ja linkin (URI) kurssin sivulle.

Innostu opiskelusta ja tutustu jo tänään!

Digitaalinen kurssikirjasto (Dikk): http://terkko.helsinki.fi/digitaalinen-kurssikirjasto