Uusi e-kirjapalvelu – Cambridge Books Online

This post is also available in: englanti ruotsi

Kirjasto on hankkinut Cambridge Books Online-palvelun e-kirjoja 543 nimekettä. Kirjat ovat eri tieteenaloilta, mukana on myös keskustakampuksen kurssikirjoja. Kirjat löytyvät Helkasta. Kirjapalvelu Cambridge Books Online  löytyy myös Nellistä.

Cambridge Books Online-palvelussa voi e-kirjoja selata aihealueittain: tässä alla  linkit  aihealueisiin, joista kirjasto on hankkinut e-kirjoja.  Hankitut teokset, joihin Helsingin yliopistolaisilla on pääsy, on merkitty palvelussa vihreällä P-kirjaimella.

Cambridge Books Online-palvelussa voi e-kirjoja selata myös tarkennetulla haulla, jossa voi rajata hakua eri ehdoilla, esim. hakusanoilla, julkaisuvuodella ja myös rajata haku vain Helsingin yliopistolaisille auki oleviin ekirjoihin.