Hae jäseneksi Helsingin yliopiston kirjaston opiskelijatoimikuntaan!

Vaikuta kirjaston opiskelijapalveluihin ja toimi opiskelijatovereittesi äänenä päätöstenteon eturintamassa!

Haemme kirjaston opiskelijatoimikuntaan kuutta opiskelijajäsentä ja heidän varajäseniään 31.12.2015 päättyväksi toimikaudeksi.

Kirjaston työjärjestyksen luvussa 7 todetaan, että kirjastolla on opiskelijatoimikunta. Toimikunnan kokoonpanoa, sen tehtäviä ja toimintaa ei ole työjärjestyksessä säädetty.

Opiskelijatoimikunnan tehtävänä on käsitellä opiskelijoiden toiveita ja palautetta kirjaston palveluista ja järjestää yhteistyössä kirjaston kanssa avoimia opiskelijafoorumeja eri kampuksilla (2-4 kertaa / vuodessa).

Ylioppilaskunnan hallitukselle osoitetut hakemukset tulee tehdä osoitteessa www.halloped.fi viimeistään perjantaihin 13.12.2013 kello 10.00 mennessä.

Ylioppilaskunta toivoo hakijoiksi eri sukupuolten edustajia.

Lisätietoja tehtävästä antaa asiantuntija (yliopistohallinto ja korkeakoulupolitiikka) Janne Lardot, puh. 050-543 8460, sähköposti janne.lardot(at)hyy.fi.

Ylioppilaskunta toivoo hakemuksia kaikkien kampuksien opiskelijoilta.

Hae jäseneksi