Kirjastoammattilaiset ja arkkitehdit kohtaavat toukokuussa Helsingissä

This post is also available in: englanti

Helsingin yliopiston kirjasto isännöi kansainvälistä Designing the Future – From Concepts to Library Buildings -konferenssia 6.-9.5.2014.

Euroopan tutkimuskirjastojen yhteistyöverkoston järjestämä konferenssi edistää kirjastoammattilaisten ja arkkitehtien välistä kokemusten vaihtoa ja jakaa tietoa uusista kirjastorakentamisen trendeistä ja projekteista.

Konferenssiin odotetaan yli sataa kirjastoalan asiantuntijaa ja uusista kirjastorakennuksista kiinnostunutta.

Helsingin yliopiston vuonna 2012 avattu pääkirjasto Kaisa-talossa on kerännyt lukuisia arkkitehtuuripalkintoja ja saanut myös kansainvälistä huomiota. Konferenssivierailla on mahdollisuus tutustua myös muihin pääkaupunkiseudun kirjastoihin.

Tutustu ohjelmaan konferenssin sivuilla

LIBER (Ligue des Bibliothèques Europeennes de Recherche – Association of European Research Libraries)