Yli 1000 uutta verkkolehteä eri aloilta!

This post is also available in: englanti ruotsi

Kirjaston e-lehtikokoelmat ovat rikastuneet, kiitos Taylor & Francis -lehtien pakettihankinnan. Aiemmin yliopistolaisilla oli pääsy vajaaseen 400:aan T&F -lehteen nyt yli 1500:aan. Uudessa valikoimassa on monia sellaisia lehtiä, joita asiakkaat ovat toivoneet tilattaviksi.

Käytössämme olevia lehtiä voi selailla aiheen mukaan Taylor & Francis Online -palvelussa. Lehdet, joihin meillä on pääsy on merkitty vihreällä neliö-kuvakkeella. Osittain vihreä neliö merkitsee, että vain osa kyseisen lehden vuosikerroista on meille saatavilla.

Hankitut lehdet on saatu pääosin aktivoitua myös linkityspalveluumme, joten niiden sisältämiin artikkeleihin pääsee myös mm. hankkimiemme viitetietokantojen ja Google Scholarin hakutulosviitteistä. Ne ovat löydettävissä myös NELLIn, HELKAn ja verkkosivujen AINEISTOHAKU-toiminnon kautta. (Lue lisää lehtien linkityspalveluista–>)

Lehdet ovat käytettävissä yliopiston verkossa. Etäkäyttö edellyttää käyttöoikeutta yliopiston verkkoon. Muut kuin yliopistolaiset voivat tutustua näihin lehtiin kirjaston tiloissa.