Tutustu tutkimuksen tekemiseen tapausesimerkkien kautta! (Koekäyttö -> 1.5.2014)

This post is also available in: englanti ruotsi

SAGE tarjoaa kaikille SAGE Research Methods Online –metodikirjastonsa tilaajille mahdollisuuden testata uuden SAGE Research Methods Cases –nimisen metodiresurssinsa beta-versiota.  Aineisto on suunniteltu tukemaan metodien opettamista ja opiskelua. Sitä kautta voi tutustua metodien käyttöön erityyppisissä  tutkimuksissa ”todellisesta elämästä” olevien tapausesimerkkien kautta.

Aineisto on käytettävissä yliopiston verkossa. Yliopistolaiset voivat myös etäkäyttää sitä verkkotunnuksillaan. Yliopiston ulkopuoliset voivat tutustua aineistoon kirjaston tiloissa.

Aineisto on koekäytössä toukokuun alkuun asti. Palaute kommenttina tai sähköpostitse: e-library @helsinki.fi

P.S. Katsahda myös SAGE Research Methods Online -metodikirjastoa. Sinne on tullut vuodenvaihteessa koko joukko uutuuksia.