Web of Knowledge / Web of Science –tietokannat uudistuneet

This post is also available in: englanti

Web of Knowledge on nyt nimeltään Web of Science – All Databases ja Web of Science nimeltään Web of Science – Core Collection.

WoK/WoS- tietokantaperheen jäsenten perustoiminnallisuudet ja -piirteet ovat ennallaan, mutta tietokantojen käytön luvataan olevan helpompaa ja nopeampaa kuin aiemmin. Käyttöliittymä on uudistunut myös visuaalisesti.

Lue lisää muutoksista–>
(Huom. tiedotteessa on mainittu myös  joitain sellaisia tietokantoja, joita meille ei ole hankittu.)

Tarjolla on myös koulutuksia ja  koulutusmateriaaleja, joiden avulla voi tutustua uuteen WoS-liittymään.

P.S. Tiedoksi myös viikonloppuisin tieteen parissa ahkeroiville,  että sunnuntaina 16.2.  WoS-tietokantoja päivitetään , jolloin saattaa esiintyä käyttökatkoja.