KOEKÄYTTÖ PÄÄTTYNYT! Tutustu Springer-kustantamon uutuuskirjoihin! (Koekäyttö -5.8.)

This post is also available in: englanti ruotsi

Kesän aikana on mahdollisuus tutustua Springer –kustantamon englanninkielisiin e-kirjakokoelmiin, kiitos koekäytön, joka kestää elokuun alkuun (5.8.) asti. Kirjoja on kaikkien kampusten edustamilta aloilta. Kirjat ovat vuosilta 2005-2014.

Koekäyttö kattaa Springerin 13 englanninkielistä e-kirjakokoelmaa , jotka sisältävät myös hakuteoksia ja kirjasarjoja. Koekäyttövalikoimaan sisältyy myös sellaisia kokoelmia, joista meillä on jo hankittuna aiemmin ilmestyneitä teoksia. Hankitut kirjat ovat enimmäkseen vuosilta 2011-2012, joten varsinaisessa koekäytössä on paitsi uusimpia uutuuksia myös vähän varhemmin ilmestyneitä teoksia. Poikkeuksena ovat tietojenkäsittelytieteen kirjat (Computer Science), joista on hankittu teoksia vuosilta 2005 -2012.

Kirjat ovat käytettävissä yliopiston verkon kautta. Muut kuin yliopistolaiset voivat tutustua niihin kirjaston tiloissa.

Palaute kommenttina tai e-library@helsinki.fi

Koekäyttöehdot –>