E-kirjoja kesälukemiseksi!

This post is also available in: englanti

Kuulutko niihin yliopistolaisiin, jotka kaipaavat kesällä muunkinlaista luettavaa kuin jännitystä ja viihdettä? Tarjolla ”kevyeksi” kesälukemiseksi olisi nyt myös aivan uusia e-kirjoja mm. Cambridge University Pressiltä.

Tiedoksi myös, että kirjaston e-kirjakokoelmissa on kosolti sellaisia teoksia, joita voit ladata mukaan omalle tabletillesi tai kannettavallesi pariksi viikoksikin, jos vietät kesää verkkoyhteyksien ulottumattomissa.  Näitä pidemmäksi aikaa mukaan ladattavia e-kirjoja on runsaasti esimerkiksi Ebrary eBooks -palvelun kirjoissa. Tietoa siitä, mitkä muut e-kirjoistamme ovat tällaisia ja miten niiden lataaminen onnistuu näppärästi, löydät e-kirjaoppaastamme.

E-kirjojamme kesälukemiseksi  voit etsiä vaikkapa  BookNavigator-palvelumme kautta.

P.S. E-kirjapalveluissa on kontrollijärjestelmänsä, jotka saattavat hälyyttää, mikäli lataat laitteellesi kovin monia kirjoja saman istunnon aikana. Silloin pääsysi palveluun saatetaan estää. Muutenkin on hyvä muistaa, että e-kirjojen käyttöön liittyy tiettyjä ehtoja.

HYVÄÄ KESÄÄ JA ANTOISIA LUKUHETKIÄ!