Monialainen Taylor & Francisin e-kirjapalvelu – koekäyttö päättynyt!

This post is also available in: englanti ruotsi

Taylor & Francis eBooks  – e-kirjapalvelun koekäyttö PÄÄTTYI 9.10.  Palvelussa on kirjoja on kaikkien kampusten tieteenaloilta, kuitenkin eniten keskustakampuksen aloilta.

Kirjoja voi selailla aihealueittain. Niitä voi lukea online tilassa tai ladata mobiililaitteelleen. Ohjeita  tämän palvelun kirjojen mobiililaitteelle lataamisesta löydät e-kirjaoppaastamme.

Pienessä osassa kirjoja on drm-suojaus, tällöin kirjojen lataamiseen omalle koneelle tarvitaan FileOpen-apuohjelma. Online-lukemiseen ei apuohjelmaa tarvita. Ohjelma toimii automaattisesti Adobe Readerin yhteydessä, eikä vaadi käyttäjältä mitään toimenpiteitä. Ohjelma on asennettu kaikkiin yliopiston keskitetyssä ylläpidossa oleviin koneisiin. Omaan laitteeseen ohjelman saa ladattua täältä.

Kirjat ovat käytettävissä yliopiston verkossa. Muut kuin yliopistolaiset voivat käyttää niitä kirjaston tiloissa.

Tee löytöjä!  Anna palautetta e-library[at]helsinki.fi!