Toivottu, kaivattu – Acland’s Video Atlas of Human Anatomy Terkko Navigatorissa!

Terkko Navigatorin vahva anatomian sisältötarjonta on nyt siirtynyt uudelle tasolle. Olemme kuunnelleet asiakkaitamme ja lisänneet kovasti odotetun Acland’s Video Atlas of Human Anatomy -palvelun Terkko Navigatorin anatomia-osioon.

Acland’s Video Atlas of Human Anatomy on suunnattu erityisesti lääke- ja hammaslääketieteen opiskelijoille mutta myös potilastyötä tekevät lääkärit ovat todenneet sen poikkeuksellisen hyödylliseksi palveluksi, josta on helppo verestää omia anatomian taitojaan.

Acland’s Video Atlas of Human Anatomy sisältää satoja videoita, jotka on luokiteltu viiteen kategoriaan: The Upper Extremity, The Lower Extremity, The Trunk, The Head and Neck ja The Internal Organs.

Käy lisäämäsä Acland’s Video Atlas of Human Anatomy  jo tänään omaan Terkko Navigatoriisi!

Acland’s Video Atlas of Human Anatomy @ Terkko Navigator:

The Video Atlas was originally intended to be used by individual medical and dental students. Because of its realism, simple language, and three-dimensional quality, the Video Atlas has become popular with students and teachers in many other fields and also with people not on a professional learning path who are looking for information about human anatomy.