Tervehdys Fuksi

Tervetuloa tilastolle uusi opiskelija!

Odotat varmasti jo innolla tulevien kanssaopiskelijoitesi tapaamista ja opintojen alkua. Ensimmäinen tilaisuus muiden fuksien kera bondailuun tarjoutuu jo ennen orientoivaa viikkoa keskiviikkona 21.8., jolloin Moodin tuutoreiden johdatuksella uudet opiskelijat kokoontuvat Ruttopuistoon rennolle piknikille. Luvassa on kevyttä ruoka- ja juomatarjoilua sekä tilastotieteen opiskelun ja opiskelijoiden mystiikan avautumista. (Yhteislähtö Kolmen sepän patsaalta kello 15:00. Tilastotieteen tuutorit tunnistat punaisista haalareista ja vihreästä taskusta.)

Klikkaa ylhäältä ”Fuksit” -välilehteä nähdäksesi Moodin tuutorivastaavan tervehdyksen, lisäinfoa syksyn aikatauluista sekä kuvat tulevista tuutoreistasi!

– Moodin tuutorivastaava Tuomo Nieminen