Seminaarin puhujat 29.5.

Laura Huttunen (YTT, sosiaaliantropologian professori, Tampereen yliopisto) Huttunen on sosiaaliantropologi, joka on tutkinut erityisesti bosnialaista diasporaa. Lisää tietoa Laura Huttusesta löytyy täältä.

Marko Juntunen (FT, yliopistonlehtori, tutkija, Tampereen yliopisto) Juntunen on sosiaaliantropologi, jonka tutkimuksenkohteita ovat mm. irakilainen diaspora. Lisää tietoa Marko Juntusesta löytyy täältä.

Petri Hautaniemi (YTT, tutkija, Helsingin yliopisto) Hautaniemi on sosiaaliantropologi, joka on tutkinut mm. somalialaista diasporaa. Lisää tietoa Hautaniemestä löytyy täältä.

Husein Muhammed (oikeustieteen maisteri, lakimies) Muhammed on kirjailija, luennoitsija ja tunnettu yhteiskunnallinen keskustelija. Lue täältä Muhammedin kolumni uusimmassa Maailman kuvalehdessä.

Fadumo Dayib (TtM, tutkija) Dayib on toiminut pitkään kehitysalalla, työskennellen mm. UNICEFilla haavoittuvaisten ryhmien parissa Somaliassa, Keniassa ja Liberiassa. Hän on myös tutkinut somalidiasporaa Suomessa.