Alumnivierailu Supoon

Helsingin yliopiston sosiologian alumniverkosto järjestää:

kulttuuri- ja virkistystoimintaa alumneille, eli
vierailu Suojelupoliisiin keskiviikkona 25.4.2012 klo 14-16 osoitteessa Merimiehenkatu 11.

Huhtikuussa Helsingin yliopiston sosiologian alumniverkosto tarjoaa sosiologian alumneille yleissivistävää virkistystoimintaa Suojelupoliisiin suuntautuvan vierailun muodossa. Supo on yksi osa valtiollista poliisitoimintaa, mutta mitä siellä oikeastaan tehdään? Onko Supo hämäräperäinen jäänne kylmän sodan ajoilta, vai nykyaikainen turvallisuuspalvelu jolla on tarpeellinen tehtävä myös 2000-luvulla? Vierailun aikana kuullaan yleisesittely Supon toiminnasta ja tehdään tarkempi katsaus vastavakoiluun.

Tilaisuuteen voi ilmoittautua 16.4. mennessä sähköpostitse osoitteeseen lottaehakala(at)gmail.com.

Ilmoittautumisiin tarvitaan mukaan osallistujan syntymäaika Supon vierailijalistaa varten.

Vierailulle mahtuu max. 30 henkeä, ja mukaan otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Ole siis nopea!

Lähetämme mukaan mahtuneille sähköpostia lähempänä ajankohtaa.

Tervetuloa mukaan!

This entry was posted in Tapahtumat. Bookmark the permalink.