Tervetuloa ideoimaan alumnitoimintaa!

Kiinnostaako alumnitoiminta? Onko sinulla ideoita siitä, minkälaisia tapahtumia sosiologian alumnien pitäisi järjestää? Tule mukaan suunnittelemaan ja vaikuttamaan!

Sosiologian alumnineuvosto etsii joukkoonsa uusia, aktiivisia jäseniä suunnittelemaan ja järjestämään alumnitoimintaa sosiologeille. Tule ideoimaan ja pohtimaan sosiologian alumnien tämän vuoden toimintaa ja tulevaisuutta tiistaina 17.2.2015 Leijuvaan Lahnaan (os. Eerikinkatu 14) klo 17.30 alkaen.

Tilaisuudessa alumnineuvoston nykyinen puheenjohtaja ja neuvostolaiset kertovat alumnien toiminnasta ja sosiologian alumnien yhteistyöstä oppiaineen, tiedekunnan ja yliopiston alumnien sekä yhteiskunnan eri tehtävissä vaikuttavien sosiologiasta valmistuneiden kanssa. Tarkoituksena on lisäksi pohtia sitä, pitäisikö sosiologian alumnien toiminnan olla tulevaisuudessa yhdistysmuotoista. Alumnineuvostolle etsitään myös uutta puheenjohtajaa.

Kaikki ovat lämpimästi tervetulleita, ilmoittautua ei tarvitse.

This entry was posted in Sekalaista. Bookmark the permalink.