Sosiologian alumnineuvosto presents: keskusteluilta nuorisotyöttömyydestä

Kiinnostaako sinua nuorisotyöttömyys ja sen hoito? Mietityttääkö oma tuleva työllistyminen? Löydä vastauksia hyvässä seurassa – tule keskustelemaan aiheesta kahden asiantuntevan sosiologikuoman johdolla!

Sosiologian alumnineuvosto ilahduttaa kevään kunniaksi kaikkia nykyisiä, entisiä ja tulevia sosiologeja tarjoamalla tilaisuuden nauttia illasta ja pureutua ajankohtaiseen aiheeseen hauskassa ja moniammatillisessa seurassa.

Nuorisotyöttömyydestä saapuvat keskustelemaan tuopillisen äärellä Katja Rajaniemi ja Jaana Lähteenmaa. Katja on Helsingin yliopistosta vuonna 2014 valmistunut sosiologi, joka työskentelee projektipäällikkönä Vantaan kaupungin monialaisessa nuorisopalvelukokonaisuus Ohjaamossa. Jaana puolestaan toimii tutkijana sosiaalitieteiden laitoksella, ja hänen erityisalaansa ovat nuorisotyöttömyys ja siihen puuttumisen uudet keinot.

Ota siis tuoppi tai limu tassuun ja liity seuraan Ølhus Københavnissa (Kalevankatu 3) ke 6.4.2016 klo 18 alkaen!

This entry was posted in Sekalaista. Bookmark the permalink.