Oppilaat kirjoittavat: KAUHUJEN ROKOTUS!

koululaiset7SaraRitwanAnna
Sara Palén, Ritwan Osman ja Anna Ojala
Uskonnontunti oli vielä vauhdissaan, kun rehtori tuli hakemaan meidät KAUHUJEN ROKOTUKSEEN. Mutta onneksi rehtori piti oppilaita kädestä. Julia otti ison Tikru-lelun turvakseen. Hhhh! Se on ohi!

Ritwan ei ollut koulussa, kun rokotukset jaettiin, joten hän ei saanut rokotetta. Eihän se niin paha ollut, sanoi rehtori kysyvästi. Villeä alkoi pyörryttää, ja rokottaja vei hänet makaamaan auditorion penkille. Maria ihmetteli miksi hänen veljensä vietiin penkille. Hänelle kerrottiin syy. Rokottaja tuli kysymään sairailta, ” onko olonne hyvä?”

Anna oli kalman kalpea, ja hänetkin vietiin penkille. Sairaiden jalat nostettiin ilmaan, jotta veri menisi päähän ja kipu lähtisi. Villelle tuotiin ruokaa. Annakin pyysi vähän ruokaa. Hän sai banaania ja leipää. Samoin Ville. Sitten sairaat vietiin ruokalaan.

MAHTAVA AVUSTAJAMME TAIMI holhosi meidät takaisin auditorioon. Melkein kaikki sairaat olivat auditoriossa noin 2 tuntia. Anna ja Ria olivat vähän yli 3 tuntia. Rian käsi oli turvoksissa rokotuksesta. Anna ja Ria kokivat vielä pitkät sivuvaikutukset. Rokottajat kyselivät lempipaikkojamme. Anna sanoi ”Forssa”. Rokottaja kysyi mitä Forssassa on? Anna vastasi että viedään koiraa ulos ja syödään makkaraa.

Ria kesti pitkän päivän loppuun asti. Emma oli iloinen, koska hänen ystävänsä parantuivat nopeasti. Anna lähti kesken päivän kotiin lepäämään.

One thought on “Oppilaat kirjoittavat: KAUHUJEN ROKOTUS!

1. Tytöt siis ottivat rokotuksesta kaiken irti. Rehtorilla taisi olla kiireinen päivä. Onneksi Taimi oli apuna tässäkin tilanteessa.