Moodlea Viikissä huhti-toukokuussa

moodlelogo.gif Valmistele syksyn kursseja Moodleen jo keväällä! Ota oppimisalusta haltuusi kurssilla.

Moodlen alkeiskurssi 16.4.2009 klo 9.15 – 12.00.
Infokeskus Koronan atk-luokka 138. Ilmoittautuminen verkkolomakkeella.
Moodlen peruskurssilla tutustutaan käyttöliittymään ja harjoitellaan kurssialueen rakentamista Moodleen. Kurssilla käydään läpi käyttöliittymän logiikka, kurssin asetukset ja Moodlen yleisimmin käytetyt toiminnot, eli tiedostojen tuominen ja luominen, keskustelu- ja uutisalueet, tehtävien palauttaminen ja arviointi. Kurssi ei vaadi aiempaa kokemusta verkko-oppimisympäristöjen käytöstä.

Moodle Blackboard-opettajille 19.5.2009 klo 9.15 – 12.00.
Infokeskus Koronan atk-luokka 138. Ilmoittautuminen verkkolomakkeella.
Kurssilla käydään läpi samoja sisältöjä kuin Moodlen alkeiskurssilla, mutta näkökulmana on Moodlen ja Blackboardin erot / yhteneväisyydet opettajan näkökulmasta. Kurssi on tarkoitettu aiemmin WebCT:tä tai Blackboardia opetuksessaan käyttäneille.

Koulutukset on suunnattu viikkiläisille opettajille, tutkijoille ja hallintohenkilöstölle. Paikkojen riittäessä myös muut ovat tervetulleita koulutuksiin. Kouluttajina Viikin verkko-opetuksen tukihenkilöt. Lisätietoa koulutuksista outi.valkama (at) helsinki.fi.