Moodlen perusteet 18.10.2010

Moodlen perusteet Viikissä 18.10. klo 12.15 – 15.45

Viikinkaari 11, Infokeskus Korona, atk-luokka 138. Ensisijaisesti Viikin kampuksen opetus- tutkimus- ja hallintohenkilökunnalle. Kouluttaja Outi Valkama, mmtdk.

Kurssin tavoitteena on saada käsitys Moodlen mahdollisuuksista opetukselle ja perustiedot Moodlen käyttöliittymästä. Tavoitteena on, että kurssin jälkeen osallistuja pystyy itse rakentamaan kurssialueen Moodleen hyödyntäen yleisimpiä toimintoja ja saa pohjatiedot, joiden avulla hän pystyy jatkamaan itsenäisesti Moodleen perehtymistä.

Moodlen perusteissa tutustutaan käyttöliittymään ja harjoitellaan kurssialueen rakentamista Moodleen. Kurssilla käydään läpi käyttöliittymän logiikka, kurssin asetukset ja Moodlen yleisimmin käytetyt toiminnot, eli tiedostojen tuominen ja luominen, keskustelu- ja uutisalueet ja tehtävien luominen.

Ilmoittautuminen 11.10.2010 mennessä ALMAn Henkilöstön kehittäminen ja koulutus -kanavan koulutuskalenterin kautta tai sähköpostilla outi.valkama (at) helsinki.fi. (Myös sähköpostitse ilmoittautuneet lisätään koulutusjärjestelmään, jolloin tiedot osallistumisesta löytyvät kunkin koulutustiedoista.)