Verkkokokousjärjestelmä Adobe Connectin introssa tiistaina 1.2. klo 14.00 – 15.00 esitellään järjestelmän peruskäyttöä ja käyttöönottoon liittyviä asioita.
Tunnin aikana käydään läpi:
- kokoushuoneeseen kirjautuminen
- ääniasetusten tarkistaminen ja kameran käynnistäminen
- verkkoseminaareihin osallistuminen
- materiaalien esittäminen ja mikrofonin käyttö
- oman kokoushuoneen perustaminen
Aika ja paikka: 1.2.2011 klo 14.00 – 15.00. Viikin videoneuvottelutilassa DK 131, Metsätieteiden talon laitekeskussiivessä (Latokartanonkaari 7).
Intron vetäjinä Sanna Rajala (tietotekniikkapalvelut) ja Outi Valkama (mmtdk)
Ilmoittautuminen 25.1.2011 mennessä ALMAn Henkilöstön kehittäminen ja koulutus -kanavan koulutuskalenterin kautta tai sähköpostilla outi.valkama (at) helsinki.fi. (Myös sähköpostitse ilmoittautuneet lisätään koulutusjärjestelmään, jolloin tiedot osallistumisesta löytyvät kunkin koulutustiedoista.)