E-lomakkeen peruskurssi ja työpaja Viikissä 28.10.

E-lomake tutuksi opettajille 1/2 28.10.2011 klo 9.15-12.00

Tavoite on, että kurssin jälkeen osallistujat osaavat rakentaa itsenäisesti lomakkeita, julkaista niitä ja tarkastella lomakkeen vastauksia. E-lomake tutuksi opettajille 1/2 -kurssilla keskitytään E-lomakkeen perusteisiin. Osallistujat tutustuvat E-lomakkeen käyttöliittymään sekä rakentavat oman verkkolomakkeen, muokkaavat sen asetuksia ja julkaisevat sen.

Kohderyhmä Opetushenkilöstö, paikkojen riittäessä kurssille voidaan ottaa myös muuta henkilökuntaa. Viimeinen ilmoittautumispäivä 18.10.2011

E-lomaketyöpaja 28.10. klo 13.15. – 16.00

Jos E-lomake on sinulle jo tuttu, mutta lomakkeen työstäminen omin neuvoin tuntuu työläältä tai hankalalta, tule ohjattuun E-lomake-työpajaan! Työpajassa jokainen osallistuja työstää itsenäisesti omaa lomakettaan.

Työpajan osallistujille lähetetään ennen työpajaa erillinen sähköpostikysely tarkemmista toiveista ja omien lomakkeiden akuuteista ongelmista. Ohjaaja valmistelee kyselyn pohjalta työpajan ohjelman mahdollisimman hyvin osallistujien tarpeita vastaavaksi.
Työpajaan otetaan enintään 8 osallistujaa, jotta jokaiselle jäisi riittävästi mahdollisuuksia saada yksilöllistä ohjausta oman lomakkeen työstämiseen. Tämän vuoksi toivomme vain sitovia ilmoittautumisia.

HUOM! Esitietovaatimukset Työpaja on suunnattu opettajille, joilla on E-lomake tutuksi opettajille 1/2 -kurssin suoritus (tai vastaavat tiedot) sekä jotka työstävät lomaketta johonkin tiettyyn tarkoitukseen. Uusien E-lomake-käyttäjien kannattaa ehdottomasti ennen työpajaa käydä E-lomake tutuksi opettajille 1/2 -kurssi. Työpajassa ei käsitellä enää E-lomakkeen perusteita.

Paikka, kouluttaja ja ilmoittautuminen

Paikka: Viikin kampuksella, Infokeskus Koronassa, Viikinkaari 11, luokka 138 (1.Kerros)
Kouluttaja: verkkopedagogiikan asiantuntija Ulla Lehtonen ok-koulutus@helsinki.fi
Ilmoittautuminen: HENKKA -koulutuskalenterin kautta (vaatii kirjautumisen Almaan) https://alma.helsinki.fi/doclink/105727